Inside North Korea's Dynasty
Inblicken i Nordkoreas dynasti ger den ultimata historien om en familjs makt och förhållandet mellan en far, son och barnbarn. Serien ger den mest komplexa och omfattande inblicken i Kim-dynastin som någonsin har gjorts, och avslöjar arbetet bakom den formidabla familjedynamiken i hjärtat av ett extraordinärt land.