A Fistful of Lead
Fyra av Västerns mest ökända laglösa genomför en vågad bankkupp i guldgrävarstaden Bath Water. När uppbådet jagar dem tar saker en vändning till det sämre då banditerna inser att de blivit lurade – men av vem?