French Roast
När en stel affärsman ska betala notan på en elegant parisisk restaurang upptäcker han till sin fasa att han har glömt plånboken. Hur ska han kunna betala?
En stel affärsman ska betala notan på en flott parisisk restaurang, men inser till sin fasa att plånboken är borta. Hur ska han ta sig ur knipan?