Frostfeber
Det är Annas födelsedag och Elsa är fast besluten att ordna den bästa festen någonsin, men Elsas isiga krafter kan göra att allt går i stöpet.
Det är Annas födelsedag och Elsa och Kristoffer är fast beslutna att ordna den bästa festen någonsin, men Elsas isiga krafter kan göra att mer än bara festen går i stöpet.