Into the Unknown: Making Frozen 2
Med klockan tickande och med mindre än ett år kvar till världspremiären av Frost 2, har det kreativa teamet öppnat dörrarna för kamerorna och för en dokumentär i sex delar som visar vad som krävs för att skapa den främsta animerade filmen någonsin. För första gången fångar kameror utmaningarna och genombrotten, artisteriet och komplexiteten i att skapa en spelfilm från Walt Disney Animation Studios.
Kristoffers rockballad, "Lost in the Woods" blir klar, "Show Yourself" är fortfarande en utmaning.
Skådespelare och regissörer visar scener och låtar på D23 Expo. Elsas klänning är under förvandling.
Produktionen avslutas, gänget firar tillsammans och filmen har premiär för publik över hela världen.