The Rocky Horror Picture Show
Dags att dra på sig strumpebandshållaren igen! Det är åter dags för denna tidsresa till kultklassiker, som vänder på könsrollerna! När ett nyförlovat par (Barry Bostwick och Susan Sarandon) råkar ut för motorhaveri en regnig kväll, hamnar de i dr Frank-N-Furters kusliga slott. Där upplever de ett äventyr som är spännande, otäckt och tillfredsställande på samma gång.