Hamilton
Den filmade versionen av Broadway-succén ”Hamilton” kombinerar de bästa elementen av teater, film och streaming i en förbluffande blandning av hip-hop, jazz, R&B och Broadway. Den här berättelsen om en av USA:s grundare, Alexander Hamilton, är ett revolutionärt ögonblick inom teatern; historien om Amerika då, berättad av Amerika nu.