Formentera
För Nina och Ben börjar allt som en drömsemester på Formentera. Men när en ung kvinna försvinner utan spår förvandlas idyllen till en mardröm. Under Medelhavssolen spricker lugnet, och paret kastas in i en virvel av oro, misstankar och mörka hemligheter.