Little Hands
När fabriken ska stängas kidnappar Bruno, en desperat arbetare, direktörens tvåårige son Léo. Little Hands visar våld och rädsla genom barnets blick och hur Bruno långsamt förändras av närheten.
Léo är två år och son till en fabriksdirektör. När arbetarna får veta att fabriken ska läggas ner kidnappar Bruno, en radikal anställd, honom. Little Hands skildrar världen genom Léo och visar både våld och den förändring som sker i Bruno.