Handen som gungar vaggan
Annabella Sciorra spelar karriärkvinnan Claire Bartel vars familj hamnar i allvarlig fara när hon anställer Peyton Flanders, en till synes perfekt barnflicka. Men barnflickan har en mörk hemlig agenda.
Förbered dig på en thriller som levererar nagelbitande spänning! Annabella Sciorra spelar karriärkvinnan Claire Bartel vars familj hamnar i allvarlig fara när hon anställer Peyton Flanders, en till synes perfekt barnflicka. Men barnflickan har en mörk hemlig agenda. När Claire upptäcker Peytons hämndplaner, kanske det redan är försent att rädda sig själv och familjen. Denna kritikerrosade film bjuder på en sensationell mix av spänning och överraskningar.