Basically, Johnny Moped
I 70-talets London bildade ett gäng skolkompisar punkbandet Johnny Moped, frontat av den gåtfulle Paul Halford. De var nära att slå igenom och hade framtida stjärnor i sina led, men deras kaotiska resa genom punkens hjärta gjorde dem till en av musikens stora bortglömda skatter – med ett banbrytande sound som nästan fallit i glömska.