The Academy
Azile, en ung sydafrikansk kvinna från utkanten av Kapstaden har lärt sig segla på The Academy, ett initiativ av historiska Royal Cape Yacht Club. Medan hon gör sig redo att segla runt Sydafrikas ökända Robben Island, lär hennes mentor Lindani henne om livet på havet.