Riding High
Motorcykelbudet Dave Munday är uttråkad och drömmer om att bli stuntman. När promotorn Ravensdorf utmanar alla att slå mästaren Judas S. Chariot i det livsfarliga hoppet ”Djävulshoppet”, antar Dave utmaningen. Efter en vild utslagstävling kvalar bara tre in. Inför den skrämmande klyftan vill Dave och Judas dra sig ur, men är kontraktsbundna att genomföra hoppet.