One Minute
När Nike upptäcker en maskerad man på tjejernas balkong går situationen snabbt från konstig till skrämmande. De följer efter mannen när han smyger in i tjejernas lägenhet. Lizzy och Nike försöker varna dem genom att skrika att de ska komma ut, men det är förgäves. Mannen kommer upp bakom tjejerna. Pang! Deras lägenhet blir helt svart.