Cuatro Puntas: Musica Desde Abajo
Raul och Jose är två vänner som stått på scen och spelat in album i 20 år i vått och torrt. De avslutar sitt sista album med en önskan om att fortsätta göra musik, oavsett om någon lyssnar.