She Taught Love
Frank Cooper, en skådespelare i en virvelvind av distraktioner, träffar Mali Waters, en sportagent som lever för nuet. Sammanförda vid den värsta tänkbara tidpunkten, när Mali står inför sin dödlighet, måste de lära sig att älska och leva i nuet.