Cuba's Wild Revolution
Kuba, den största ön i Karibien, hyser en rik mångfald av djurliv, från världens minsta kolibri till sin alldeles egna krokodilart. Medan moderniseringen framskrider, kvarstår frågan: kommer det alltid att finnas plats för naturen i Kubas föränderliga landskap?