The Valet
Den världsberömda filmstjärnan Olivia står inför en PR-katastrof när en paparazzi tar ett foto på henne med hennes gifta älskare, Vincent. Den hårt arbetande betjänten Antonio dyker av misstag upp på samma bild och värvas att posera som Olivias nya pojkvän för att lägga locket på skandalen. PR-bluffen med Olivia sätter strålkastarna på Antonio och orsakar oväntat kaos i hans liv.
I filmen The Valet ställs den världsberömda filmstjärnan Olivia (Samara Weaving) inför en PR-katastrof när en paparazzi tar ett foto på henne med hennes gifta älskare, Vincent (Max Greenfield). Den hårt arbetande parkeringsbetjänten Antonio (Eugenio Derbez) dyker av misstag upp på samma foto och värvas för att posera som Olivias nya pojkvän för att mörka otrohetsaffären. PR-bluffen med Olivia sätter strålkastarna på Antonio och orsakar oväntat kaos i hans liv. En romantisk komedi där två skilda världar och kulturer kolliderar, samtidigt som både Olivia och Antonio börjar få en tydligare bild av sig själva. The Valet har regisserats av Richard Wong, är skriven av Rob Greenberg och Bob Fisher och är en engelskspråkig omarbetning av den franska succéfilmen.