Bridesmaids
Succékomedin Bridesmaids handlar om Annie (Kirsten Wiig), strax över 30 år och ganska missnöjd med hur livet har blivit. Plötsligt blir hon vald till huvudbrudtärna vid sin bästa vän Lillians (Maya Rudolph) bröllop och hela hennes tillvaro ställs på ända.