Fantastic Four
Ett ungt geni bygger en portal till en annan dimension med hjälp av vänner och kollegor, men en olycka lämnar en av dem kvar medan de övriga får ovanliga krafter. Fyra år senare återvänder den strandsatte som maktgalen erövrare och Fantastiska fyran tvingas förbise sina olikheter för att stoppa honom.