En lysande jul
Matthew Broderick och Danny DeVito vänder upp och ner på julen i en av de mest underhållande högtidskomedier som någonsin skapats. Steve är fast besluten att degradera sin granne Buddys informella titel som“julens konung” i byn där de bor. Buddy täcker varjemillimeter av sitt husmed såmycket julbelysning att det skulle vara fullt synligt från rymden!