13 Factors That Saved Apollo 13
13 Factors That Saved Apollo 13" berättar den dramatiska historien om NASA:s djärva räddningsuppdrag. Inför syreläckor och andra faror kämpar astronauter och markteam mot klockan för att säkerställa en säker återkomst från djuprymden. Genom exklusiva intervjuer och imponerande visuella effekter utforskar filmen de avgörande faktorer som säkrade besättningens överlevnad mot alla odds.