Peninsula
Peninsula fördjupar sig i Italiens surfhistoria och nutid, utforskar dess kustlinje och passionerade surfkultur. Filmad med 35mm, 16mm och super8-film, presenterar den exklusivt arkivmaterial och insikter från italienska surf-pionjärer. Regisserad av Luca Merli, visar dokumentären resan för italiensk surfing med bidrag från ett talangfullt kreativt team och konstnärer till soundtracket.