One Step Beyond
Géraldine Fasnacht, välkänd snowboardåkare och basejumper, avslöjar flygdräkts-flygarnas värld. Genom toppar och dalar, från eufori till tragedi, delar hon sin resa. Efter en livsförändrande händelse bekräftar Géraldine sitt åtagande till ett leverne fullt av adrenalin. Denna uppriktiga redogörelse ger en inblick i livet hos dem som går extraordinära vägar. Spänn fast dig för en oförglömlig resa!