Wingmen
Tre av världens mest kända BASE-hoppare, Jokke Sommer, Espen Fadnes och Ludovic Woerth ger sig ut på ett äventyr runt om i världen för att söka upp unika och utmanande platser för vingdräktsflygning och BASE-hoppning.