Ringaren i Notre Dame
Inspirerad av Victor Hugos klassiska roman om Quasimodo, den puckelryggade klockringaren i Notre Dames. Efter att ha blivit övertalad av sina statyvänner att lämna tornet och söka upp sin första, riktiga vän, romen Esmeralda, tar han emot en karta som leder till romernas gömställe. Men när gömstället hotas måste den mest osannolika hjälten resa sig och slåss för sina vänner. Innehåller scener där tobak förekommer.