Chris Hemsworth: A Road Trip to Remember
I sin mest personliga dokumentär till dags dato vänder Chris kameran mot sin egen familj efter faderns färska Alzheimersdiagnos. De ger sig ut på en roadtrip i sitt förflutna och utforskar vetenskapen bakom sociala samband och hur de kan främja minnet. De återbesöker betydelsefulla platser och ansikten och filmar allt som en hemmavideo och väcker liv i värdefulla minnen.