Limitless with Chris Hemsworth
Chris vill ta reda på hur man kan leva bättre och längre. Med hjälp av framstående forskare tar han sig an sex utmaningar för att testa sin hjärna och kropp till det yttersta.
Chris Hemsworth är på en episk jakt efter att upptäcka hur vi kan leva bättre och längre. Med hjälp av experter i världsklass, familj och vänner tar han sig an en rad enorma utmaningar för att pressa sig själv till nya gränser och stoppa ålderdomens sjukdomar innan de tar fäste. I denna spännande serie från verkställande producent Darren Aronofsky, upptäcker Chris hur vi alla kan hitta vår potential att förbli mer vältränade, friskare och lyckligare under hela våra liv.