Lena's Farm
Livet på gården är allt annat än lugnt med en excentrisk groda, en drömmande griskulting, en klumpig hund och alla andra knasiga djur. Men Lena älskar dem alla precis som de är.
Livet på gården är allt annat än lugnt med en excentrisk groda, en drömmande griskulting, en klumpig hund och alla andra knasiga djur. Men Lena älskar dem alla, precis som de är.