Resident Evil: Extinction
Milla Jovovich är tillbaka i tredje delen av succéserien Resident Evil! Denna actionspäckade skräckfilm utspelar sig i Nevadaöknen och är fylld med specialeffekter och zombieskräck. Las Vegas betyder sol och nöjen. Tja, solen finns i alla fall kvar. Förutom några rostiga landmärken ser staden ut som resten av öknen, och folkmassorna är nu köttätande zombier. Här tar den uppgraderade Alice och hennes gäng en sista strid mot ondskan med ett mål: att göra de odöda döda igen.