Pretty Baby: Brooke Shields
Skådespelaren, modellen och globala superstjärnan Brooke Shields resa från en sexualiserad ung flicka till en kvinna som omfamnar sin identitet och röst. Programmet innehåller vuxenteman. Innehållet är kanske inte lämpligt för alla tittare.
En förtjusande blick på skådespelaren, modellen och ikonen Brooke Shields när hon förvandlas från en sexualiserad ung flicka till en kvinna som upptäcker sin kraft. Hennes berättelse håller en spegel mot ett samhälle som reducerar kvinnor och flickor till objekt och visar farorna, styrkan och glädjen i vad det innebär att få handlingsfrihet och tala med en autentisk röst.
Brooke går från sexualiserad ung flicka till Princeton-examen och blir ansiktet utåt för en era.