Amnesia
Fotografen Alex, som mystiskt nog inte kan fånga människor på bild, återvänder till sitt familjegods när hans mor blir sjuk. Återförenad med sin tvillingbror återuppstår gamla spänningar, och en mörk hemlighet som förstörde deras relation och är nyckeln till hans kreativa blockering avslöjas.