Vermist
När sextonåriga Evi blir påkommen med en pojke på en klubb av sin stränga far, rymmer hon hemifrån. Det kan verka som ett vanligt tonårsuppror – men Walter Sibelius, chef för enheten för försvunna personer, tar inga risker. Han drar igång en fullskalig utredning, fast besluten att avslöja sanningen bakom hennes försvinnande.