The Rookie
Att börja om är inte lätt, särskilt för småstadsbon John Nolan, som efter en livsomvälvande händelse bestämmer sig för att följa sin dröm om att bli polis i Los Angeles. Som kårens äldsta nybörjare möts han av skeptiska blickar från kollegor som ser honom som en vandrande medelålderskris. Om han inte kan hålla jämna steg med de yngre poliserna och brottslingarna riskerar han liv, inklusive sitt eget. Men om han kan använda sin livserfarenhet, beslutsamhet och sinne för humor för att ge sig själv en fördel, kan han bli framgångsrik i detta nya kapitel av sitt liv.
John och hans team välkomnar två nya rekryter och fortsätter jakten på ett par rymlingar.
Teamet gör samhällsarbete samtidigt som de jagar en vigilant. Tim och Lucy avslöjar en hemligheter.
Wesley återvänder till distriktåklagaren medan Bailey och John bråkar. Seth gör Lucy misstänksam.
Teamet letar efter seriemördaren bakom attacken mot Nyla. Seth och Lucy relation är ansträngd.
Alla hjärtans dag innebär oromantiskt arbete för Tim och Lucy. En välgörenhetsgala går fel.
John ger Celina ett test på hennes sista dag som rekryt. Bailey får en vän. Lucy litar på Seth.
En skogsbrand bryter ut och Nyla misstänker Liam Glasser. Seth begår ett farligt misstag.
Teamet mobiliserar för att hitta den misstänkte bakom en rad attacker mot en av deras egna.
John, Lucy och Angela utreder ett knivdåd, medan teamet tar hand om ett vilt djur på stationen.