Criminal Minds
Ett elitteam av profilerare på FBI analyserar landets sjukaste brottslingar för att hitta dem innan de slår till igen.
BAU jagar kidnappare som ger sig på par, medan Elias Voit möter ett välbekant mörker i fängelset.
BAU utreder en veterans död medan Prentiss och Voit försöker stänga ner en podd.
När nya kroppar kopplas till Sicarius tar BAU med Voit ut på fältet för att bekräfta morden.
Teamet utreder Fanet, medan Brian Garrity ifrågasätter skadan hans podd har orsakat.
Fanet har Brian Garrity i siktet, och Voit smider en plan för att ta itu med sin ärkefiende.