Eenie Meanie
"Eenie Meanie", en kaxig actionthriller, följer en före detta tonårig flyktbilschaufför som dras tillbaka till sitt skumma förflutna när en tidigare uppdragsgivare ger henne chansen att rädda livet på sitt kroniskt opålitliga ex. "Eenie Meanie" är skriven och regisserad av Shawn Simmons, med Samara Weaving i huvudrollen som Edie, även känd som Eenie Meanie.
"Eenie Meanie", en kaxig actionthriller från 20th Century Studios, är en originalfilm som följer en före detta tonårig flyktbilschaufför som dras tillbaka till sitt skumma förflutna när en tidigare uppdragsgivare ger henne chansen att rädda livet på sitt kroniskt opålitliga ex. "Eenie Meanie" är skriven och regisserad av Shawn Simmons, med Samara Weaving i huvudrollen som Edie, även känd som Eenie Meanie. I andra roller ser vi Karl Glusman, Jermaine Fowler, Marshawn Lynch, Randall Park samt Steve Zahn och Andy Garcia. Producenterna är Rhett Reese, Paul Wernick och Marty Ewing.