The Drop
När den ensamme Brooklyn-bartendern Bob Saginowski (Tom Hardy) upptäcker en övergiven och misshandlad pitbullvalp som han räddar från en säker död så kommer han i kontakt med Nadia (Noomi Rapace), en mystisk kvinna med ett mörkt förflutet.
The Drop följer den ensamma bartendern Bob Saginowski genom ett hemligt system för att leverera kontanter till lokala gangsters i Brooklyn-barernas undre värld. Under sin arbetsgivare och kusin Marvs tunga hand hamnar Bob i centrum för ett rån som gått fel och blir indragen i en utredning som går djupt in i kvarterets förflutna, där vänner, familjer och fiender alla arbetar tillsammans för att försörja sig - oavsett pris.