The Scream Murder: A True Teen Horror Story
"Scream Murder" är en skräckberättelse om ett brutalt tonårsmord och en video som avlöjar allt.
16-åriga Cassie Stoddart knivhuggs brutalt till döds och två osannolika misstänkta dyker upp.
Två tonåringar anklagas för mord. En chockerande video avslöjar sanningen. Rättegångarna börjar.