Estrategia Del Silencio, La
En av de värsta tunnelbaneolyckorna i historien inträffar när ett tåg spårar ur och dödar 43 personer. Mött med mediablackout och tystnad från regeringen påbörjar en grupp familjer till offren vad som verkar vara en hopplös kamp, för att finna sanningen om vad som hände den ödesdigra dagen och söka rättvisa för de som dog.