Raging Bullshark
Trots sin spädare storlek har tjurhajen globalt sett stått för flest dödliga attacker mot människa efter vithajen och tigerhajen. Men när klimatförändringarna värmer upp oceanerna utvidgas tjurhajens territorium och kan potentiellt göra den tidigare ganska obemärkta rovfisken till världshavens farligaste haj.