Supersized Sharks
Norfolkön är hemvist för de största tigerhajarna på jorden, men varför är de så stora? Forskarna misstänker en ovanlig diet av kasserat kött, och undersöker saken.
Har en liten ö mitt i södra Stilla havet blivit ett drive thru-burgarhak för världens största tigerhajar? Hajbiologerna Lauren Meyer, Charlie Huveneers och Adam Barnette lockar jättarna till sin båt och undersöker saken, och förvånas över upptäckten att kött inte bara är den ovanliga saken på menyn.