Black & White - Die Geschichte vom schwarzen Schaf
En fårflock har det alldeles utmärkt tills ett svart får sällar sig till flocken. Det svarta fåret mobbas först ut ur flocken, men visar sig vara flockens räddning och räddar dem från stor fara. En animerad barnfilm om tolerans mot utomstående och främlingar.