Jack Bruce: Live
Rocklegenden Jack Bruce intar scenen i denna livekonsert. Med ett stjärnspäckat band levererar han en trollbindande konsert med både Cream-klassiker och soloverk, och visar upp sitt ikoniska basspel och gripande sång i en mästarklass i rock- och jazzfusion.