Armin Only: Intense
Upplev den hisnande avslutningsshowen från Armin van Buurens världsturné "Intense". Hyllad av kritiker som hans bästa framträdande hittills, fångar denna konsertfilm energin, spektaklet och känslan hos en legendarisk DJ på toppen av sin förmåga, och levererar en oförglömlig natt med musik.