Musse Pigg på galej
Fastän Musses kväll börjar lugnt och behagligt, blir det snabbt ändring på det, när Mimmi ringer från den stora dansen och undrar varför han är sen. Som tur är, är hans bästa vän Pluto beredd att fajtas med de osamarbetsvilliga finkläderna och hjälpa honom komma iväg...utan biljetterna.
Vad kunde vara bättre än att somna I en bekväm fåtölj med sin trogna hund vid fötterna? Fastän Musses kväll börjar lugnt och behagligt, blir det snabbt ändring på det, när Mimmi ringer från den stora dansen och undrar varför han är sen. Som tur är, är hans bästa vän Pluto beredd att fajtas med de osamarbetsvilliga finkläderna och hjälpa honom komma iväg...utan biljetterna. Snart trotsar båda två stadstrafikens ståhej för att hinna I tid.