Independence Day
Upplev denna sci-fi-episka film som lanserade en ny era inom blockbuster-filmskapande i denna nyligen restaurerade upplaga. Regissören Roland Emmerich och producenten Dean Devlin jobbar ihop med storstjärnor som Will Smith, Jeff Goldblum och Bill Pullman. När mäktiga utomjordingar inleder en komplett invasion ligger världens enda hopp i att förenas i ett sista slag för att rädda mänskligheten.