A Muppets Christmas: Letters to Santa
Fira julhelgen med alla dina favoritmuppar i den här hjärtevärmande och roliga julfilmen. Följ våra lurviga vänner i ett vilt och galet juläventyr, fullt av humoristiska skämt och minnesvärd musik.
Fira julhelgen med alla dina favoritmuppar i den här hjärtevärmande och roliga julfilmen. Whoopi Goldberg, Uma Thurman, Nathan Lane och andra sensationella stjärngäster besöker våra lurviga vänner i ett vilt och galet juläventyr, fullt av humoristiska skämt och minnesvärd musik. När Gonzo glömmer att posta tre brev till tomten, övertalar han Kermit och gänget att hjälpa honom leverera dem till Nordpolen. Längs vägen upptäcker de att julen är tiden då man ska vara med de man bryr sig om och de skyndar sig hem för att få en väns julönskan att slå in. Letters to Santa är timmar av helgkul för hela familjen!