RACE
Med inte mycket mer än passion på sitt CV, lyckas Park Yoonjo att få en anställning på ett av de största bolagen, tack vare en icke-diskriminerande rekryteringsprocess. Att visa sitt värde på jobbet är svårt, men hon kämpar på med sin gamle vän och kollega Ryu Jaemin, sin förebild Goo Yijung, och sitt främsta fan, Seo Donghoon.
Med inte mycket mer än passion på sitt CV, lyckas Park Yoonjo att få en anställning på ett av de största bolagen, tack vare en icke-diskriminerande rekryteringsprocess. Att visa sitt värde på jobbet är svårt på arbetsplats där cheferna främst ser henne som en del av en PR-kampanj för företaget, och kollegor som tvivlar på hur rättvis hennes anställningsprocess var. Hon kämpar ändå på med sin gamle vän och kollega Ryu Jaemin, sin förebild Goo Yijung, och sitt främsta fan, Seo Donghoon, vd på en annan PR-byrå.