May It Please the Court
Noh Chakhee, stjärnadvokaten för den stora advokatbyrån Jangsan, blir offentlig försvarare över en natt. Detta juridiska mysteriedrama följer hennes inblandning med en annan excentrisk offentlig försvarare, Jwa Si-baek, medan hon tar sig an ett seriemordfall. Följande innehåller skildringar av självmordstankar. Känsliga tittare varnas.