Vera De Verdad
Vera försvinner spårlöst. Två år senare återvänder hon som en ung kvinna utan minne. När hennes sinne läker, inser hon att hon levde livet som en chilensk man som vaknade ur sitt koma samma ögonblick som hon försvann. Deras världar förenas.